Perkant prekių už 95€ ir daugiau, siuntimas paštomatu NEMOKAMAS

Visada tikimės, kad mūsų 2Fancy parduodamos prekės atitiks jūsų poreikius ir puikiai papildys jūsų garderobą. 😊 Vis dėlto, jei jums netiko įsigytos prekės dydis arba spalva, pirmiausiai siūlome NEMOKAMĄ KEITIMĄ. 👗 Viena iš dažniausių grąžinimo priežasčių būna netinkamas dydis arba ilgis.

Per 14 dienų nuo prekės gavimo Jūs galite:

  • Keisti prekę į kitą dydį nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 19.99 Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)

  • Keisti prekę į kitą, tos pačios vertės prekę nemokamai. (jei keičiamos prekės suma mažesnė nei 19.99 Eur, pakeistos prekės siuntimo išlaidos yra mokamos)

  • Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus*.

*Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekę galite grąžinti per 2 metus nuo užsakymo atlikimo. Prekė bus siunčiama gamintojui nustatyti, ar defektas yra ne mechaninis, o gamyklinis, todėl tai gali užtrukti iki 30 dienų.

Pažymėtina, jog galite grąžinti visas MB 2Fancy parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių). Kokybiški apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės negali būti grąžinami. Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Grąžinimo būdai

  • Prekių parsiuntimas paštomatu į mums artimiausią paštomatą. MB 2Fancy Adresas: Ukmergės g. 369, Vilnius, 12107 Vilniaus m. sav. (BIG)

Jei prekės buvo pristatomos per Omniva arba LP Express paštomatus (reikia užpildyti ir siuntoje įdėti prekių grąžinimo/keitimo aktą), grąžinti galite su gautu grąžinimo kodu, kurį gaunate toje pačioje atsiėmimo žinutėje. Grąžinimo kaina ta pati kaip ir mokėjote už pristatymą į paštomatą, grąžinimo parsiuntimo mokestis bus išskaičiuojamas iš grąžinamos prekių sumos. Siuntą reikia saugiai supakuoti ir, suvedus grąžinimo kodą paštomate, jums atsispausdins naujas lipdukas*, kurį reikia užklijuoti ant įpakavimo. Svarbu! Naujuose Omnivos paštomatuose lipdukas nesispausdina, reikia tik įdėti siuntą į atsidariusią dėžutę, lipduką užklijuos kurjeris. Suklydus durelių dydį galima pakeisti paštomato ekrane! Prekių grąžinimo/keitimo aktą atsisiųskite paspaudę >>> čia <<<

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Turite turėti grynųjų pinigų priėmimo kvitą arba kvito kopiją (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

  • Prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota (iškvėpinti, pudra ištepti rūbai laikomi dėvėtais). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, neišplyšę siūlės matuojantis akivaizdžiai per mažą dydį arba ištrūkę sagos.

  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuimtos etiketės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje, rūbai turintys barkodą ant maišelių, tik su jais.

Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui ir pinigai grąžinami nebus.

Apie gautą grąžinimą į sandėlį informuosime el. paštu, pinigai grąžinami per 1-14 dienų į kliento banko sąskaitą, iš kurios buvo daromas užsakymo apmokėjimas. Jeigu mokėjote atsiimant prekes kurjeriui/paštomate arba bankine kortele, grąžinimo/keitimo akte nurodykite banko sąskaitą, į kurią pageidaujate grąžinti pinigus.

Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties

Pirkėjas, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai MB 2Fancy. Šia teise pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo MB 2Fancy dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes MB 2Fancy arba kitam jo įgaliotam asmeniui, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį pirkėjui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka MB 2Fancy. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą, negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą, grąžinant kokybišką prekę, jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą, negu pasiūlytą pigiausią pristatymo būdą.

Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į MB 2Fancy informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@2dancy.lt. Jeigu klientas nėra patenkintas galutiniu MB 2Fancy atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt).

GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS